Kandidaat #5 - Leendert Karreman

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. In aanloop naar deze datum presenteren wij onze kandidaten. Vandaag onze kandidaat nummer 5, Leendert Karreman.

VIDEO Leendert Karreman

“Woensdag 21 maart 2018 zijn de verkiezingen voor een nieuwe gemeenteraad. Wij willen graag dat u gebruik maakt van uw democratisch recht door te gaan stemmen!

Deze verkiezingen zijn belangrijk, want straten knappen zichzelf niet op. Parkeergelegenheid creëert zichzelf niet. Ambulances rijden niet vanzelf op tijd. Woningen worden niet vanzelf gebouwd. (Sport)Voorzieningen komen niet uit zichzelf tot stand. Welvaart is geen natuurverschijnsel. Dit gebeurt niet zomaar, daar moet je wat voor doen. Iets doen is een keuze, en u heeft die!

Met behulp van uw steun wil ik me van harte inzetten voor de inwoners van Zuidplas. U kunt erop vertrouwen dat ik, vanuit mijn professionele financiële achtergrond, scherp ben op uw lokale lasten. De lokale lasten moeten in goede verhouding staan tot het voorzieningenniveau. Het is mijn doel om dat in uw voordeel te verbeteren.

Scherp op uw lokale lasten!

Kan ik op uw steun rekenen?”