Kandidaat #8 - Sep Pouwels

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. In aanloop naar deze datum presenteren wij onze kandidaten. Vandaag onze kandidaat nummer 8, Sep Pouwels-Nahrvar.

Video Sep Pouwels

"Als nieuwe bewoonster ben ik trots op Zuidplas en blij dat ik met mijn gezin in deze gemeente mag en kan wonen. Onze gemeente, met haar karakteristieke dorpen, moet schoon en veilig blijven. Normen en waarden hebben onze gemeente niet verlaten. Eigen kracht is belangrijk, met wanneer nodig een steuntje in de rug; dat vinden we in Zuidplas heel normaal. De kansen zien en de mogelijkheden benutten, dat is wat voorop moet staan in ons gemeentebestuur. Dat de mensen die er opgroeien, naar school gaan en een baan vinden nog wel de kans hebben om in hun geliefde gemeente te kunnen blijven en elkaar te steunen en helpen.

Ik vind het normaal dat onze kinderen en tieners veilig naar school kunnen fietsen en plezier hebben. Dat je met een veilig gevoel naar huis gaat en je huis goed kunt bereiken. Dat onze ouderen de zorg en respect krijgen die ze verdienen.

Samen bouwen we huizen voor onze ouders, onze kinderen en onszelf. We kennen en begroeten elkaar. Samen bereiken we veel meer!"